De ‘Spaarrekening van het Jaar’

Het is al de achtste keer op rij dat Spaargids.be nagaat welke spaarrekening de hoogste opbrengst biedt. Santander Consumer Bank Vision en Vision+ staan in de top 5.

Over Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank is een commercieel merk van Santander Benelux nv, een bank naar Belgisch recht. Ze maakt deel uit van de divisie Santander Consumer Finance, een Europees marktleider in de consumentenfinancieringssector, die volledig eigendom is van de Santander Group, een van ’s werelds grootste financiële groepen.

Banco Santander (SAN SM, STD US, BNC LN) is een toonaangevende commerciële bank voor particulieren en ondernemers, met hoofdkantoor in Spanje. Het heeft een aanzienlijk marktaandeel in 10 kernmarkten in Europa en het Amerikaanse continent. De bank bevindt zich in de wereldtop aan banken met een marktkapitalisatie. Het doel van de bank is mensen en ondernemingen helpen succesvol te zijn op een eenvoudige, persoonlijke en eerlijke manier. Santander, opgericht in 1857, had eind 2016 1,52 triljoen euro aan beheerde fondsen, 125 miljoen klanten, 12.200 kantoren en 188.000 werknemers. De bank maakte 6.204 miljoen euro winst in 2016, een stijging van 4% tegenover het jaar voordien.

Nerviërslaan 85, B - 1040 Brussels